Innowacyjne rozwiązania Customer eXperience

Analiza punktów styku Twoich klientów z oferowaną przez Ciebie usługą pozwoli zrozumieć z jakimi doświadczeniami są one związane oraz które z nich są pozytywne, a które powinieneś usprawnić, aby klienci od Ciebie nie odchodzili. Jeżeli w wyniku atrakcyjnego komunikatu marketingowego przekonasz klienta, aby kupił Twoją usługę lub produkt, a podczas kontaktu z helpdeskiem okaże się, że oczekiwanie na rozmowę przedłuża się, ryzyko utraty klienta wzrasta niewspółmiernie. Czy prowadzisz sprzedaż eCommerce, czy usługi bankowe, klienci nie zawahają się skorzystać z innych dostawców jeżeli Twoje usługi nie będą spełniać oczekiwań. Oczywiście masz możliwość pozytywnego zaskakiwania swoich klientów, ale oczekiwaniem minimum jest brak negatywnych doświadczeń na każdym z punktów styku. Pomożemy wyznaczyć punkty styku oraz ustalić KPIs, których monitoring i poprawa zwiększą poziom zatrzymania klientów.